Hydrofacial

De HydroFacial is een van de nieuwste behandeltechnieken om de huid een ultieme glow te geven zonder enige downtime. Het is een dieptereiniging van de huid en gericht op het verbeteren van uw huidconditie. Tijdens de behandeling worden de poriën diep gereinigd en de bovenste huidlaag mild verwijderd. De behandeling wordt als pijnloos en zeer aangenaam ervaren. Nadien is de huid schoon, glad en zacht. De behandeling is voor elke huid geschikt, ook voor de meest gevoelige huidtypes. (behalve eczeem)

Indicaties:

• Onzuivere huid
  • Mee-eters
  • Grove poriën
  • Acne
  • Vochtarme huid
  • Doffe huid
  • Grauwe huid
  • Huidverbetering

De behandeling bestaat uit drie stappen:

Stap 1. Reinigen & peelen
De huid wordt als eerst gereinigd en daarna mild geëxfolieerd voor maximale opname van hoge werkzame stoffen.

Stap 2. Extractie & hydratatie
Het apparaat verwijdert onzuiverheden en reinigt de poriën optimaal door een pijnloze zuigkracht i.c.m. water. Hierdoor krijgt de huid tegelijkertijd een enorme vochtboost.

Stap 3. Voeden & insluizen
Er wordt een serum met anti-oxidanten en peptides op de huid gesprayed om de huid maximaal te voeden. Deze wordt diep in de huid gesluisd door middel van ultra sound. Daarna wordt er nog een masker aangebracht voor een maximale natural glow! Als afsluiting wordt er een dagverzorging met zonbescherming aangebracht. Tevens kan er gekozen worden voor medische foundation om de huid te egaliseren.

De HydroFacial kan gecombineerd worden met een peeling voor een extra boost. Een peeling pelt het bovenste huidlaagje van de huid, zodat de huid versneld gaat vernieuwen. Hoe vaker de huid wordt gepeeld hoe mooier en egaler de huid gaat worden. Door deze twee behandelingen te combineren ontstaat er een intensievere manier van behandeling. De peeling wordt op huidtype en wens aangepast. Door deze behandeling te combineren kan er ook resultaatgericht gewerkt worden op bijvoorbeeld huidproblemen zoals: acne, pigmentvlekken of fijne rimpeltjes.

De HydroFacial Signature is gecombineerd met een vitamine C peel en is o.a. zeer geschikt voor droge/vochtarme huiden, pigment en huidverbetering.

De HydroFacial Ormedic is gecombineerd met een enzymatische peel op basis van fruitenzymen en is o.a. zeer geschikt voor de onzuivere huiden, acne, inflammatoire huidproblemen en zwangere vrouwen.